Live from the Katnip Lounge, The Kat Pack!

Starring: The Baby *Tiny Johnson * Felix * Rupert * Scouty * CC * Sweet Pea * Maui * May Ling * Salem

and...*Angels Grayce, KonaKitty, and Sylvester* always loved, never forgotten




Saturday, November 29, 2014

Caturday!




Kitties!

TJ here, with the Feast Report.
 We all got plenty of chicken on Thanksgiving, and a few of us took a walk on the wild side, indulging in some species-inappropriate comestibles such as smashed taters, sweet potato casserole, and pie crust.

Everything was yummy!

Now it's time for a wee siesta...


Happy Caturtday!

XX  Rotund John  XX

34 comments:

  1. TJ you look a bit the beached whale there. Just sayin'

    ReplyDelete
  2. Yup, that's about what we been doing too. All day yesterday, and we have more planned for today. Yup.
    Hugs!

    ReplyDelete
  3. Our choices were a little lean this year since Mom Paula couldn't have anything with gluten in it.

    ReplyDelete
  4. Did you have to release the button on your fur-suit?

    ReplyDelete
  5. Yum yum! You guys fared better than our gang. Maybe next year we come to your place!

    ReplyDelete
  6. Excellent!
    Looks like you enjoyed a feast-induced coma, too.

    Our Mommy would love to run her hand down that luxurious bellah of yours, TJ.
    You have our purrmission to bite her.
    MOL!

    ReplyDelete
  7. You kitties are brave. Us both here, we are so picky with food that we barely give a sniff at the food offered to us. We did have a bite each of turkey and that was all. Enjoy your naps.

    Emma and Buster

    ReplyDelete
  8. My human brought home some totally yummy turkey!

    ReplyDelete
  9. Hmm... looks like you're having more than a wee siesta there, my furriend.

    ReplyDelete
  10. Sounds like you had a tasty day. :) Love that tummy, needs a rub. :)

    ReplyDelete
  11. YAY!! Pie cruuuuuuuuust!
    The REAL Maple Syrup Mob xxxxx

    ReplyDelete
  12. I gotta say I kinda looked like you yesterday myself! Charlie enjoyed some lovely turkey tidbits and is still hoping for more. Enjoy the siesta!
    hugs,
    Linda

    ReplyDelete
  13. Well John, sounds like you made out pretty well on Turkey day. Good for you. We had some good tidbits too.

    ReplyDelete
  14. You...you are such cool and experimental kitties! you deserve more than a wee nap!

    ReplyDelete
  15. A beached whale... We must admit that Patty is right ! Purrs

    ReplyDelete
  16. You just make me wanna go take a nap!

    ReplyDelete
  17. OMC Yous look so adowably cute!!! And quite comfy to boot. Hav a pawsum Caurday.

    Luv ya'

    Dezi and Lexi

    ReplyDelete
  18. Yummy!
    Now you just have to undo the first button on your pants like the humans do.
    Purrs.

    ReplyDelete
  19. Yummy Yummy that tummy looks full!!!
    Kisses
    Nellie

    ReplyDelete
  20. Ohhhh sounds like you had pretty good Thanksgiving. Your tummy sure looks happy :-)
    Enjoy your nice long nap! Happy Caturday!

    ReplyDelete
  21. sounds like there was good eatin' goin' on!

    ReplyDelete
  22. Purrfect pose but I bet there are bigger tummies from the brood.
    We're still having leftover turkey except for Domino who won't touch human food.

    ReplyDelete
  23. We're glad you all enjoyed your feast. We got no turkey this year! We're so deprived! Though Wally's happy because he got his whipped cream.

    ReplyDelete
  24. Glad you all had a terrific Thanksgiving. John, you look super cute as you are resting after your feast! Hope you will join us for our Sunday Selfies Blog Hop. XOCK, Lily Olivia, Mauricio, Misty May, Giulietta, Fiona, Astrid, Lisbeth and Calista Jo

    ReplyDelete
  25. hooooooo yeah. We second and third and fourth that idea for a siesta. Faraday's kinda pissed, though, because they HID the pumpkin PIE from him. Hrmpf.

    ReplyDelete
  26. Nice "splayage", Mr. Not-So-Tiny...

    ReplyDelete
  27. That sounds like a pawsome meal for efurrybody! Mom bean just felt her jeans button pop thinking about it. Good thing us kitties fur just stretches, MOL

    Sasha. Sami, & Saku

    ReplyDelete
  28. Oh Johnny, you are looking fab, what a floofilicious tummy you have!

    ReplyDelete
  29. Those are all the things that the Girls got too!

    ReplyDelete

Oh Boy...this is gonna be GREAT!